Forum Forum 3 DH Badyle Strona Gwna Forum 3 DH Badyle
Witamy!!!
RejestracjaSzukajFAQUytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Chyba zgodzę się z Tobą, że to bardzo trudne osobie woln

 
Odpowiedz do tematu    Forum Forum 3 DH Badyle Strona Gwna » Ogoszenia Zobacz poprzedni temat
Zobacz nastpny temat
Chyba zgodzę się z Tobą, że to bardzo trudne osobie woln
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 710
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/3
Skd: Finland

Post Chyba zgodzę się z Tobą, że to bardzo trudne osobie woln
No i po zakonczeniu wyprozniania co chwilke doslownie goni mnie siku po pare kropelek jest to uciazliwe.mial ktos tak? [link widoczny dla zalogowanych] Uzywam mydla naturalnego w plynie Bialy Jelen. Chociaz, gdybym miala powspominac, to najwiecej ich jednak widzialam w Polsce
[link widoczny dla zalogowanych]
co za debilny pomysł - pistoletem....
[link widoczny dla zalogowanych]
Każda postac ma w sobie coś bez czego nie wyobrazamy sobie dalej Hogwartu...i serii o malym czarodzieju...ciekawe co zrobi Harry jak jego rodzinka nie bedzie juz chciala zeby tam mieszkal..jesli przezyje oczywoscie...
ale jak juz zaznaczylam nie wszyscy sa tacy!!!I nie trzeba wszystkim przypisywac win,jakich popelniaja winni!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
tyle w tym temacie.
[link widoczny dla zalogowanych]

GRATULUJE pracy, mam nadzieje ze bedziesz miec lepiej niz ja, mam nadzieje ze wrocisz tu i opowiesz mi swoje wrazenia, a moze nawet sie kiedys spotkamy...bynajmniej zycze powodzenia!!!! [link widoczny dla zalogowanych] Dla zainteresowanych wyszukiwarka fitness:

Totez przestan bredzic o moim ulicznym jezyku. Ja swoich lekko falowanych włosów nienawidzę. a reszcie nie musi. co do twojego pytania , ciążko odpowiedzieć bo to zależy od dzieci , moje np, jak były malutkie to był luzik , oczywiście roboty było co nie miara ale tez dzieci dużo spały lub leżały sobie grzecznie w wózku lub łóżeczku , u mnie zaczęło się jak nauczyły się chodzić , Zawsze natomiast wymaga kalendarza miesiączek i sam sobie to przelicza- sadzę, że to chyba też tak jako obserwacja co się dzieje z hormonem podczas różnych dni cyklu, ale to pewnie co lekarz to inna opinia [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
teraz jest gorzej bez ketonalu-ani rusz..
Przeprowadził głodówke.
Czesc Bardzo dobrze robi paznokcie Pani Gosia na Szydłówku.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
nie nudze sie, wlaczam sobie tv albo jakis film i gapie sie w monitor i jade...
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Czw 12:12, 27 Mar 2014 Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Forum 3 DH Badyle Strona Gwna » Ogoszenia Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin