Forum Forum 3 DH Badyle Strona Główna Forum 3 DH Badyle
Witamy!!!
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Konkurs "na 100-latka"

 
Odpowiedz do tematu    Forum Forum 3 DH Badyle Strona Główna » Ogłoszenia Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Konkurs "na 100-latka"
Autor Wiadomość
dh. Ania




Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 446
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kalwaria

Post Konkurs "na 100-latka"
Regulamin konkursu „na 100-latka”

I. Postanowienia ogólne

1. Konkurs „na 100-latka” zwany dalej Konkursem, organizowany jest dla wszystkich drużyn zuchowych, harcerskich, starszoharcerskich oraz wędrowniczych przynależących do wszystkich Hufców Chorągwi Krakowskiej ZHP.

2. Celem konkursu jest wyłonienie najlepszego fotoreportażu o życiu drużyny harcerskiej w 100-tną rocznicę powstania harcerstwa.

3. Każda jednostka może zgłosić do konkursu tylko jeden fotoreportaż.

4. Organizatorem konkursu są instruktorzy Chorągwi Krakowskiej ZHP, zwani dalej Organizatorem.

5. Niniejszy regulamin stanowi zasady przebiegu oraz organizacji Konkursu.

II. Czas trwania konkursu

1. Konkurs podzielony jest na 4 etapy:

I etap – 1 lutego 2010r. – start konkursu, przygotowania;

II etap – 1 marca do 30 kwietnia 2010r. – zbieranie prac konkursowych;

III etap – maj 2010r. – ocenianie prac przez Kapitułę konkursową - Jury,

1.06.2010r. – ogłoszenie wyników w gazecie Dziennik Polski,

2.06.2010r. – ogłoszenie wyników na stronie internetowej Konkursu,

Wręczenie nagród dla Laureatów (sierpień lub wrzesień)

IV etap – sierpień 2010r. – Wystawa prac Laureatów konkursu.

III. Kapituła konkursowa - Jury

Ze względu na prawidłową organizację, przebieg konkursu oraz wyłonienie laureatów, organizatorzy wyłonią Kapitułę konkursową składającą się z przedstawiciela władz Chorągwi, przedstawiciela mediów (zawodowy fotoreporter), przedstawicieli sponsorów, Zespołu Prasowego Chorągwi, oraz organizatorów konkursu.

Dokładny skład Kapituły konkursowej zostanie ogłoszony na stronie internetowej Konkursu przed zakończeniem II etapu Konkursu.

IV. Nagrody

1. W konkursie przewidziano następujące nagrody o łącznej wartości ok. 3000zł:

I miejsce – Aparat fotograficzny – Lustrzanka cyfrowa o wartości ok. 1500zł

II miejsce – Cyfrowy aparat fotograficzny o wartości ok. 1000zł.

III miejsce – Cyfrowy aparat fotograficzny o wartości ok. 500zł

Dla laureatów przewidziane są warsztaty fotograficzne podczas Jubileuszowego Zlotu ZHP.

Dla wszystkich zgłoszonych drużyn Komenda Chorągwi przewiduje gadżety Zlotowe i Chorągwiane.

2. Kapituła Konkursowa zastrzega sobie prawo do nie przyznania nagród w uzasadnionych przypadkach.

3. Kapituła Konkursowa zastrzega sobie prawo do przyznania dodatkowych nagród w ramach wyróżnień wyłonionych podczas oceniania prac konkursowych.

4. Laureatom nie przysługuje zamiana nagrody na inną lub na równowartość pieniężną.

V. Dokładny przebieg konkursu

1. Konkurs rozpoczyna się w dniu 1.02.2010r.

2. Prace przyjmowane będą w dniach 1.03. – 30.04.2010r. w sekretariacie Komendy Chorągwi Krakowskiej ZHP przy ul. Karmelickiej 31.

3. Potwierdzeniem przyjęcia pracy na Konkurs jest odpowiedni wpis na liście konkursowej dostępnej w Chorągwi podczas oddawania pracy.

4. Wszystkie prace zakwalifikowane do konkursu będzie można obejrzeć na stronie Konkursu.

5. Każda zgłoszona praca – Fotoreportaż musi składać się z poniższych elementów:

a. co najmniej 4 i maksymalnie 6 zdjęć w formacie 15x20 cm każde zdjęcie

b. zdjęcia wraz z ewentualnymi komentarzami oraz nazwą jednostki tak aby nie było wątpliwości kto jest jej właścicielem mają być trwale przytwierdzone do arkuszu czarnego papieru o formacie A0 (~ 840 mm x 1188 mm)

c. płyty CD zawierającej konkursowe zdjęcia, teksty oraz plik tekstowy z danymi kontaktowymi właściciela pracy. Płyta powinna być czytelnie opisana danymi właściciela pracy konkursowej tak aby nie było wątpliwości kto jest jej właścicielem

d. Formularza zgłoszeniowego - dostępnego na stronie Konkursu [link widoczny dla zalogowanych]

6. Prace nie spełniające wymagania będą dyskwalifikowane.

7. Zgłoszone prace będą oceniane przez powołaną Kapitułę konkursową w 3 etapie konkursu – maj 2010r.

8. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 1 czerwca 2010r na stronie internetowej konkursu.

9. Wręczenie nagród odbędzie się podczas Jubileuszowego Zlotu ZHP na błoniach w Krakowie.

10. Nagrodzone prace będzie można oglądać podczas wystawy z okazji 100-lecia Harcerstwa w sierpniu 2010r

VI. Postanowienia końcowe

1. Organizator zastrzega sobie prawo do nie zwrócenia zgłoszonych prac właścicielowi.

2. Drużyna zgłaszając fotoreportaż na konkurs oświadcza iż jest autorem zdjęć lub właścicielem posiadającym zgodę autora na ich wykorzystywanie.

3. Drużyna zgłaszając pracę zgadza się na wykorzystywanie jej na potrzeby ZHP Chorągwi Krakowskiej.

4. Dane uczestników Konkursu będą wykorzystywane tylko w celach organizacyjnych konkursu. Podanie danych jest dobrowolne oraz podając je uczestnik wyraża zgodę na ich przetwarzanie przez Organizatorów Konkursu.

5. Decyzja Kapituły konkursowej jest ostateczna i niepodległa odwołaniu.

6. Niniejszy regulamin dostępny jest na stronie Konkursu [link widoczny dla zalogowanych]

7. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie i zasadach Konkursu, również w trakcie trwania konkursu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dh. Ania dnia Pon 19:58, 19 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Pon 19:57, 19 Kwi 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Forum 3 DH Badyle Strona Główna » Ogłoszenia Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin